Реалізація програми внутрішньої академічної мобільності здобувачів вищої освіти: підсумки

Успішно завершено реалізацію програми внутрішньої академічної мобільності здобувачів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта», що здійснювалася відповідно до Угоди про співпрацю між Карпатським національним університетом імені Василя Стефаника та Комунальним закладом вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради.

11 грудня 2025 року відбулася підсумкова зустріч, під час якої було обговорено результати академічної мобільності, освітні можливості та перспективи подальшої співпраці між закладами вищої освіти.

Декан педагогічного факультету, професорка Оксана Кондур наголосила на важливості таких ініціатив для професійного становлення майбутніх учителів початкових класів та їхньої готовності до впровадження інноваційних підходів в освітній процес. За словами професорки, участь у таких програмах активізує освітню й наукову діяльність здобувачів освіти, розвиває їхню здатність до рефлексії, саморозвитку та безперервного професійного вдосконалення, що є необхідною умовою підготовки конкурентоспроможного педагога в контексті сучасних освітніх трансформацій.

Проректорка з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради Ольга Фаст зазначила, що реалізація програми внутрішньої академічної мобільності забезпечує інтеграцію освітньо-професійних програм між закладами вищої освіти. Особливу увагу акцентувала на тому, що набуті в межах академічної мобільності знання, уміння й досвід підвищують рівень професійної компетентності майбутніх педагогів, їхню готовність до інноваційної діяльності, безперервного професійного розвитку та ефективної реалізації освітніх завдань у сучасному соціокультурному середовищі.

Студенти спеціальності 013 Початкова освіта Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради Наталія Войтович, Анастасія Левчук, Анна Остапчук висловили слова вдячності завідувачці кафедри початкової освіти та освітніх інновацій, професорці Руслані Романишин за цікаві заняття з «Методики навчання математичної освітньої галузі». Третьокурсники зазначили, що отримані знання та практичні навички сприяють формуванню академічної самостійності, планування уроків з математики в початковій школі, організації диференційованого навчання та застосуванню інноваційних методів і технологій навчання.

Руслана Ярославівна відзначила активність студентів у вивченні освітнього компонента «Методика навчання математичної освітньої галузі», їхню зацікавленість у практичному застосуванні отриманих знань та готовність до участі у наукових проєктах та інтерактивних навчальних активностях. Професорка відзначила, що такі досягнення свідчать про високу мотивацію та активну позицію майбутніх учителів початкових класів, а також створюють міцну основу для підготовки нового покоління педагогів – творчих, відповідальних, відкритих до інновацій і здатних ефективно працювати в сучасній системі освіти.

На завершення зустрічі заступниця декана з наукової роботи, професорка Оксана Цюняк наголосила, що участь здобувачів освіти в таких програмах сприяє поглибленню фахової підготовки, розвитку дослідницьких компетентностей, критичного мислення та академічної доброчесності. Активне партнерство та академічна мобільність дозволяють  відчути цінність колективної праці, розвивати лідерські навички та готують їх до ефективної професійної діяльності у сучасній системі освіти.