Кафедра педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика стала професійним майданчиком обговорення нових векторів розвитку професійної освіти

4 грудня 2025 року кафедрою педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика педагогічного факультету Карпатського національного університету імені Василя Стефаника у межах Академії тьюторингу організовано «Методичну майстерню інновацій: нові вектори професійної освіти».

У події взяли участь представники адміністрації та науково-педагогічного колективу факультету, а саме: декан педагогічного факультету, професорка Оксана КОНДУР, заступниця декана з наукової роботи, професорка Оксана ЦЮНЯК, професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, а також 27 провідних методистів закладів професійної та фахової передвищої освіти Івано-Франківської області.

Модератором майстерні була завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, професорка Любов ПРОКОПІВ, яка наголосила на важливості розвитку професійної освіти, зміні підходів до її організації.

Важливим гостем зустрічі став Олег Степанович ЯЦЮК, директор Івано-Франківського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, який окреслив практичні аспекти модернізації професійної освіти та підкреслив значення партнерства між закладами освіти і ринком праці.

У межах цієї професійної ініціативи професорсько-викладацьким складом кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика було представлено актуальні фокус-теми:

  • докторка педагогічних наук, професорка Вікторія СТИНСЬКА та здобувачка третього рівня освіти Олеся ДЖОГОЛИК розкрили потенціал тренінгових технологій у професійній освіті;
  • доктор філософії Тарас ПАСКА проаналізував роль штучного інтелекту в трансформації професійної освіти та змінах функцій сучасного педагога;
  • докторка філософії Мар’яна ДЕРЕНЮК висвітлила проблему медіаграмотності та критичного сприйняття інформаційних потоків;

Учасники події активно долучалися до обговорень, ставили фахові запитання та ділилися власними практиками, що засвідчило високий рівень професійної зацікавленості.

Майстерня підтвердила готовність педагогічної спільноти до впровадження інновацій та посилення якості освітнього процесу.